Hoe plaats ik een bestelling?

Klik op een product naar keuze en kies indien nodig het gewenste aantal. Via de knop ‘In winkelmand’ plaats je het artikel in de winkelmand. Als je klaar bent met winkelen, klik je op de winkelmand rechts bovenin het scherm. Vervolgens krijg je een overzicht van je bestelling te zien, waarin je de artikelen desgewenst nog kunt wijzigen. Log in als je al een account hebt. Heb je geen account, vul dan je adresgegevens in. Kies een betaalwijze en rond de bestelling af.

Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelmand zit?
Nee. Pas zodra de betaling is afgerond, zijn de artikelen voor jouw gereserveerd

Kan ik een artikel als cadeau laten inpakken en/of versturen?
Ja zeker! Wij zijn heel goed in het inpakken en cadeautjes versturen. Laat even in de bestelling weten of je er een persoonlijke boodschap bij wilt voegen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?
Na het doorlopen van alle stappen van het bestelproces kom je op een bevestigingspagina waarop het ordernummer wordt vermeld. Daarnaast ontvang je een bevestiging van de bestelling per e-mail. Als je een online account hebt aangemaakt kun je de bestelling controleren via je account

Wanneer kan ik mijn artikele(n) verwachten?
Wij zullen ons uiterste best doen je bestelling binnen 1-3 werkdagen te versturen. Alle bestellingen versturen we met PostNL.

Bestellingen boven EUR 35 worden gratis verzonden.

Hoe kan ik betalen?

Betaalmethodes
Bij BBirds kun je veilig betalen met Ideal, creditcard en Klarna.

BBirds kadobon/ kortingscode
Wil je betalen met een kadobon van BBirds of heb je een kortingscode? Voer de code in bij het veld kortingscodes voor je gaat afrekenen. De korting of je kadobon wordt dan verrekend.

BBirds hanteert de besteldatum als aankoopdatum.